További információért, kérjük, hívja a +(36 30) 1999-441 telefonszámot.
"Az új légitársaság logója egy piros színű repülő hattyú, benne narancssárga "Konark csakra" van elhelyezve. A repülő hattyú az Air India jellegzetes logójából, a Kentaurból származik, míg a "Konark csakra" az indiai logóra emlékeztet".
Az új logó jól látható a repülőgép farkán. Míg a repülőgép elefántcsont színű, a bázis megtartja az Air India vörös csíkját. Egymással párhuzamosan futnak a narancssárga és piros sebességvonalak az elülső ajtótól a hátsó ajtóig, finoman jelzik az egyes identitások egybeolvadását. Az „Air India” márkanév végigfut a repülőgép farkán.
– Jobb leírás híján maharadzsának hívjuk. De a vére nem kék. Lehet, hogy királyinak néz ki, de nem királyi. Ezek Bobby Kooka szavai, a maharadzsát fogantató ember.
Ez a ma már jól ismert, szerethető figura először 1946-ban tűnt fel az Air Indiában, amikor Bobby Kooka az Air India kereskedelmi igazgatójaként és Umesh Rao, a J. Walter Thompson Ltd. művésze (Mumbai) együtt megalkották a Maharajah-t.
A maharadzsa pusztán gazdag indiai potentátként indult, aki a kegyességet és a magas életet jelképezi. És valahol a vonal mentén alkotói jellegzetes személyiséget adtak neki: túlméretezett bajuszát, csíkos turbánját és csíkos orrát.
A fedélzeti jegyzettömb tervezési kísérleteként kezdődött, hogy az Air India értékesítési és promóciós üzeneteit utazók millióihoz vigye szerte a világon. Mára az Air India e szemtelen, apró maharadzsája világfigurává vált. Lehet szerető fiú Párizsban, szumóbirkózó Tokióban, járdaművész, vörös indián, szerzetes... megerőltetés nélkül tud flörtölni a világ szépségeivel. És ami a legfontosabb, megúszhatja az egészet. Egyszerűen azért, mert ő a maharadzsa!
56 évet töltött, és a világ legismertebb kabalája lett. Bohóckodásai, arckifejezései, szójátékai lehetővé tették az Air India számára, hogy egyedülálló könnyedséggel és páratlan humorérzékkel reklámozza szolgáltatásait. Valójában számos nemzeti és nemzetközi díjat nyert az Air India számára humoráért és reklámozási eredetiségéért.
És mint minden nagy embernek, neki is megvoltak a kritikusai. De az utazók millióinak száma, akiknek életét megérintette, jóval meghaladja őket. Valójában számukra a maharadzsa utánozhatatlan stílusával, bájjával és szellemességével nagyon is valóságos személy. Szinte minden Air India-utas barátja. Egy barát, aki melegséggel és vendégszeretettel fordul a világ legtávolabbi szegletébe is.
Forrás: https://www.airindia.in/the-air-india-brand.htm